ОШ " Цана Марјановић" Раља
Знање је моћ
  • Почетна
  • О школи
  • Контакт
  • Видео
  • Галерија
  • Запослени
  • Часописи
  • О Цани Марјановић
  • strana/80/Zanimljivosti-za-roditelje-i-ucenike/

Администрација






Претрага




Календар

Јун 2025
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930


Анкета

Колико често Ви као родитељ користите мојЕсДневник апликацију?

Више пута недељно.
Више пута месечно.
Једном месечно или ређе.
Уопште не користим.


Резултати

Издвојено одељење Поповић(Друмине)

  • Занимљивости за родитеље и ученике

ПРИЛОЗИ - 1. Пример оперативног плана рада наставника и 2. Активности школа у односу на упутство о организовању наставе на даљину

Датум: 26. Mart 2020 09:22 Категорија: Новости

ПРИЛОГ 1.

Пример оперативног плана рада наставника


Оперативни план рада наставника

Одељење:   Белешка о реализацији (како се одвија реализација, да ли сте успоставили сарадњу са свим ученицима, да ли одговарају на постављене задатке)
 
Проценат обухваћених ученика:
*Попуњава се по истеку наставне седмице
Наставник:  
Предмет:  
Време реализације:  
 
Планирана активност (наставна јединица, тема, модул, пројекат који се обрађује)
Приступ у раду/платформа која се користи/начин комуникације са ученицима Активности ученика / наставника Начин реализације за ученике који немају материјално техничких могућности за реализацију наставе на даљину Начин праћења напредовања и постигнућа ученика
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
     
 
ПРИЛОГ 2.

Активности школа у односу на упутство о организовању наставе на даљину

Школа___________________________________________________
Укупан број ученика______; Укупан број нставника ______; Број стручних сарадника _____;

  1. Информисано о распореду и терминима ТВ наставе/платформе РТС Планета:
E mail-ом_______ (број ученика)
СМС поруком ___________
Телефонски____________
Viber-ом_______________
Messenger-ом_____________
На други начин _________________________________________(написати на који начин)
 

  1. Обавештење о настави на даљину је доступно (заокружити):
А) На школском веб сајту
Б) На улазним вратима школе/спољњој огласној табли
В) Путем локалних новина и ТВ станица
Г) Послато родитељима/старатељима E mail-ом, СМС поруком, Viber-ом, Messenger-ом...
Д) На други начин (написати који)____________________________________
 

  1. Ресурси школе омогућавају додатну подршку учењу на даљину путем (навести):
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  1. Број ученика чији родитељи ће преузимати штампане материјале је___________. Разлог овакве организације:______________________________________________.
  2. Посебни материјали за ученике (индивидуализација, ИОП1, ИОП2, ИОП3) достављају се за ________(уписати број) ученика. Начин достављања:_____________________________________________________.
 
  1. Наставницима је скренута пажња о потреби детаљног прегледа материјала (презентације, анимације, радни листови...) које преузимају са интернета и о потреби поштовања ауторских права. Наставници су обавештени путем_____________________(уписати).
 
  1. Праћење оптерећености ученика планирамо: (заокружити)
А)  Кроз комуникацију одељењских старешина, ученика и родитеља
Б) Кроз комуникацију одељењских старешина и предметних наставника
В) Кроз сарадњу стручне службе и одељењских старешина
 

  1. У циљу одржавања мотивације ученика за рад, планирамо следеће активности.
У разредној настави:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
У предметној настави:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
9. Број наставника који код куће имају техничке услове да остварују наставу на даљину _______, број нставника који немају пoтребне техничке услове _________.
 
10. Опишите начин на који сте на нивоу школе превазишли проблем са недостајућим техничким условима појединих наставника за остваривање наставе на даљину
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај